مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بدون پیش‌شرط ماندنی است

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس هیچ بندی در قراردادش برای فسخ قرارداد با باشگاه ندارد.

به گزارش مشرق، پایان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با قهرمانی پرسپولیس همراه شد تا این تیم همچنان به عنوان پرافتخارترین باشگاه تاریخ لیگ برتر با کسب ۹ قهرمانی شناخته شود.

پرسپولیس با وجود قهرمانی بار دیگر با مشکلات مربوط به نقل و انتقالات باشگاه روبرو شده است. اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی این تیم حاضر به ادامه همکاری نشد تا آنها حالا دنبال انتخاب جایگزین برای او باشند.

از سوی دیگر بحث تمدید قرارداد و حفظ بازیکنان فعلی نیز سوژه شده تا رضا درویش مدیرعامل باشگاه مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با بازیکنان مطرح تیم داشته باشد.

در این بین مطرح شدن شایعه جدایی احتمالی محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس که بنا به گفته مدیر برنامه‌هایش با پیشنهاد یکی از تیم‌های قطری روبرو شده است با واکنش باشگاه پرسپولیس روبرو شده است.

نشان می‌دهد کنعانی زادگان طبق قراردادی که با پرسپولیس تا پایان فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دارد باید در این تیم بماند تا فعالیت خود را ادامه دهد. این در حالی است که کنعانی زادگان بندی را به عنوان توافق مالی در قراردادش مطرح کرده است که این موضوع نیز حق فسخی را شامل حال مدافع تیم ملی ایران نخواهد کرد تا او تحت هر شرایطی در پرسپولیس ماندنی باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    4 10
    اولا قهرمانی ها بای تیم لنگ نیست برای آقا مهدی تاج و دودوستانش هست!! ثانیا اگر آقای کنعانی زادگان می خواهدبه تیم دیگری هم برود بخاطر اخلاق حسنه اش!! کسی خواهان او نیست
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      7 1
      چرا هر جایی اسم قهرمان رو میشنوی نخود آش میشی؟ برو حواست به تیم خودت باشه که دوباره یکی سوار حماقنتان نشه و ابزار لمپنیسم نشوید.
    • فرهاد IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      1 1
      پماد سوختگی هم چیز خوبی است حتما امتحان کن
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      0 0
      کنعانی بازیکن خوبیه، درسته بعضا حاشیه های مسخره داره ولی خب دلیل نمیشه که تیمی خواهانش نباشه، حرف شما اصلا منطقی نی؛ بعدشم تیم شما اگه عرضه قهرمانی داشت، اون بازی حساس رو مساوی نمیکرد؛ خودتون زدید بهترین بازیکنتون رو کور کردید وسط تمرینا؛ خودتون 24یی بین مدیرعامل و مربی و ... دعوا داشتید و این دعواها رو هم به فضای مجازی منتقل هم کرده بودید، عملا بمب حاشیه بودید، خو با این حاشیه ها تمرکزی میمونه برای تیم؟ بجای گریه کردن مث بچه ها، مشکلات داخلی رو اول حل کنید؛ تو لیگ داورا حق شما رو خوردن، تو آسیا چرا تو این 10 ساله هیچ کار خاصی نکردید؟ پرسپولیس حداقل 2 بار رفت فینال آسیا؛ یکم واقع بین باشین؛ حتما میخواید بگید داورای آسیا رو هم خریدیم؟ پرسپولیس از زمان برانکو، مشکلات داخلی و مشکل بازیکن سالاری رو حل کرد و تا الان داره نتیجشو میبینه؛ اما تیم شما چی، پر هستش از مشکلات داخلی، بعد هم که نتیجه نمیگیرید، برای فرار از پاسخ گویی، شروع میکنید به گریه زاری! اگه واقعا به فکر تیمتونید، مشکلات داخلی رو حل کنید، اینقدر نگید مشکل از بیرونه! داخل مشکلی یوخدو!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس